Promigun

צבע מעכב בעירה לעץ

צבע מעכב בעירה לעץ

נמצאים לקראת שלבי הגימור והצביעה של הבית או בית העסק? מה אם נספר לכם שתוכלו גם לצבוע את החלל בצבעים איכותיים וגם למגן את הנכס מפני אש – בפעולה אחת! את היכולת הייחודית והפופולרית הזו יעניק לכם צבע מעכב בעירה לעץ שהופך למבוקש ביותר בשנים האחרונות. אז המשיכו לקרוא כדי לגלות כיצד תוכלו לבטח וגם לעצב את החלל שלכם ללא מאמץ מיותר.

מהו צבע מעכב בעירה לעץ

בעבר הרחוק רוב ניכר של המבנים בעולם היה בנוי מעץ. במהלך השנים התפתחו יכולות הבנייה שלנו, ובני האדם הבינו שישנן חלופות הרבה יותר בטיחותיות שלא מתלקחות ברגע באש. עם זאת, עץ עדיין נשאר חלק מהותי בעיצוב המודרני, והוא נוכח באולמות, פרקטים לרצפה, קירות דקורציה חיצונית, בתור חומר גלם לדלתות כניסה ועוד. לכן, הנכס שלנו עדיין עלול להתלקח במקרה של שרפה בלתי צפויה, אך צבע מעכב בעירה לעץ פותר את הבעיה.

מה הסיכוי שבאמת תתרחש שרפה?

ובכן, המשפט ‘לי זה לא יקרה’ הוא שכיח מסיבה מסוימת. לצערנו אנו נמצאים בעידן של התחממות גלובלית ושרפות הופכות להיות כמעט שגרה, ובעיקר בתקופות החמות של הקיץ (מרבית הזמן בישראל). לכן, אם יש לנו היכולת למגן את הנכס שלנו מפני בערה בלתי צפויה, במחיר של שתי משימות באחת – אין ספק כי הבחירה החכמה ביותר היא לצבוע את מרכיבי העץ בעזרת צבע מעכב בעירה לעץ.

איך נבחר את הצבע הנכון

בחירת צבע מעכב בעירה אינו פשוט כמו בחירה של צבע רגיל לקירות. מדובר בפעולת בטיחות לכל דבר ועניין ולכן נמליץ ליצור עימנו קשר בחברת פרומיגון לשם קבלת ייעוץ מקצועי. בחברתנו נוכל להמליץ לכם על מגוון צבעים, בהם צבע מעכב בעירה לעץ טמבור וחברות מובילות נוספות, לאחר שנים בהן התנסנו ובדקנו את שלל המוצרים הקיימים בשוק. לאחר בחינה מרובה שונות ניסיון בשטח הגענו למסקנה כי צבע מעכב בעירה לעץ טמבור ומספר מוצרים נבחרים נוספים הם הטובים ביותר.

השורה התחתונה

אם אתם לא בטוחים כיצד לצבוע או לבחור היטב את צבע מעכב הבעירה שלכם, פנו אלינו בחברת פרומיגון. הצוות המקצועי שלנו יסייע באבחון המשטח, בהתאמה ובאספקה של המוצרים הנכונים עבור הנכס יקר הערך שלכם.